niedziela, 17 grudnia 2017

Wstęp

Cześć ! :3
Wracam tutaj po mega długiej przerwie , działałam tylko na wattpadzie odkąd skończyłam pisać swojego 3 "bloga". Możecie kojarzyć mnie z mojego pierwszego bloga który odniósł jakiś tam sukces :3 . Tym razem będę oczywiście pisać ff o Rossie czy Laurze. Zwykła historia przypominająca książkę (jak bedę starała się wydać to pozmieniam nazwiska xD)  Mam nadzieję że wam się spodoba. Nie mam pojęcia ilu starych czytelników tu trafi ale za niektórymi bardzo tęsknie. Najbardziej za Wierną Czytelniczką i Słodką Czekoladką. Wattpad to serwis który różni się od bloggera. Tam nie dostawałam żadnych komentarzy. Co innego tutaj. Mam nadzieję że ta historia spodoba się wam tak jak poprzedni blog (myślę tu o ludziach którzy go czytali. Pisanie to moja ogromna pasją odkąd pojawiłam się tutaj w 2013 roku. Postaram się pisać jak najczęściej. Maturalna klasa daję w kość ale na pasję zawsze znajdzie się czas :3
Pozdrawiam was gorąco.
- Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Template by Elmo